CoachingFit
Wanneer is Coaching Fit iets voor jou:

– Je hebt zelf de motivatie om te sporten.
– Je wil door middel van coaching het maximale uit jezelf halen.

Coaching Fit is speciaal ontwikkeld door mij als Personal Trainer. Dit concept heb ik bedacht voor sporters die de weg naar de sportschool zelfstandig kunnen vinden maar niet helemaal zeker zijn of ze het wel goed doen. Volledige begeleiding met een personal trainer vinden ze niet nodig.

Hoe zit de structuur van Coaching Fit in elkaar:

Intake:

Voordat we samen aan de slag kunnen gaan plannen we eerst samen een intake gesprek. Tijdens dit intake gesprek maken we voor het eerst kennis met elkaar, worden jouw doelen, verwachting en motivatie besproken. Vanuit hier kijken we hoe en of we verder gaan en zal de eerste fitheidstest gepland worden.

Fitheidstest:

Tijdens de Fitheidstest gaan we kijken hoe je er fysiek voor staat. Er zullen verschillende testen gedaan worden om te bepalen welke oefeningen er in jou persoonlijke programma moeten komen. Aan het einde van de fitheidstest plannen we kort daarop een afspraak om het schema uit te leggen.

Uitleg schema op maat (Coachingssessie 1):

Tijdens de eerste training ga ik het schema uitleggen en zorg ik er voor dat je zelf aan de slag kunt met het schema gedurende een periode van 2 weken. Aan het einde van deze coaching sessie plannen we meteen een tweede sessie.

Evaluatie (Coachingssessie 2):

Ongeveer 2 weken nadat je aan de slag bent gegaan met het programma gaan we bespreken hoe het trainingsschema is bevallen en kijken waar dat we de intensiteit kunnen verhogen.

Vervolg traject:

Nadat we de eerste 2 sessies (1ste maand) hebben gehad ga je op zelfstandige voet verder. Om er voor te zorgen dat je goed op koers blijft om je doelen te behalen heb ik in het onderstaande schema ingevuld wat ik gedurende de rest van het half jaar nog voor je ga betekenen:

– 2 keer per maand 30 minuten 1 op 1 Coaching. deze sessies kunnen bestaan uit:
* Bijstellen schema
* Nieuw schema uitleggen
* Algemene vragen
* Wegen, meten, testen

– Ik maak voor jou een profiel aan waarin ik jou vorderingen bij ga houden.
– In de weken dat wij niet samen trainen hebben wij contact via een chat.
– Elke 6 weken krijg je een nieuw schema.
– Ik ben jou stok achter de deur.

Coaching Fit begint wanneer jij er klaar voor bent!